BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 20, 2011

Idea Oh Idea!

Alahaiii... Rasa macam berkurun dah saya tak post cerpen baru. Bukan takde tapi berderet cerpen saya yang sabar dan tabah menunggu giliran untuk disiapkan oleh saya. Setakat nie ada 6 buah (buah ke ketul ea??) cerpen yang masih dalam pembikinan. Saya sentiasa berharap saya ada masa lebih dari 24 jam sehari untuk saya peruntukkan bagi menyiapkan mereka-mereka ini... Tiba-tiba terfikir pulak kalau ada masa tapi idea takde, tak guna jugak kot. Huhu...


IKEA! Eh, silap! IDEA! Mana kamu?? Tolonglah muncul segera. Saya dah penat cari kamu taw? Oke, dia dah datang sikit nie. Bagi saya sedikit masa lagi untuk terbitkan cerpen baru yea? ;)

p/s : "Foto Hati" on the way~ :D

0 komenkamu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails