BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 14, 2011

Bila Domo Kun dan Angry Birds jadi famili~ :)

Lama sangat kot tak update blog nie. Tersangat lah bizi dengan kerja. Sampaikan masa untuk diri sendiri pun takde (suara halus : masa untuk FB ada je kan? HUHU)... Syoh2!


Oke2, tujuan update nie bukan sebab nak post cerpen baru pun... Saje je nak share apa yang saya tengah gila2kan sekarang nie : DOMO KUN & ANGRY BIRDS! Kamu taw kan apakah benda alah ini? Kalau tak taw maknanya kamu BUKAN ORANG BUMI. He2.

Cerita asalnya bermula bila saya beli dua phone strap Domo Kun kat Parkson, KB sebab 1st time tengok dah jatuh hati. Satu yang kecil dan satu lagi yang besar. Dalam hati dah niat kalau boleh, saya nak bagi yang besar tu untuk seseorang yang special. :)

Ditakdirkan saya akhirnya bertemu orang special tu dan saya secara rasminya bagi phone strap Domo Kun yang besar tu pada beliau. Tak taw lah beliau suka ke tak. Lantak lah. Tapi hakikatnya memang beliau suka. Malah sangat suka! Bagus2. Kamu suka, saya lagi suka. Ha3...

Cerita pasal Angry Birds pulak, saya mula jatuh chenta kat 'burung marah' kaler merah nie lepas pekena gamenya kat internet (orang tak pakai iPhone kan... Hu2). Bermula dari situ saya beli jugak satu keychain Angry Birds kat Cityjaya. Sangat comel taw! Lepas tu saya dapat kejutan dari si dia yang special tu. Beliau balas bagi phone strap Angry Birds untuk saya masa kami berjumpa buat kali kedua. Then ketika perjumpaan kali ketiga, beliau buat kejutan lagi untuk saya. Kali ini beliau bagi pencil case Domo Kun yang sangat comel oke. Balik rumah saya bukak pencil case tu, ada 1 lagi phone strap Angry Birds! So sweet. TQ dear~

Sekarang saya dah ada 3 ekor Angry Birds dan 3 ekor Domo Kun! Gambar di bawah nie menunjukkan mereka2 ini dah jadi satu famili besar. Comel kan? ;)


p/s : phone strap Domo Kun yang kecil tiada dalam gambar sebab dah tergantung di Sony Ericsson saya~ ;)

p/s 2: kucing hijau tu hadiah dari si special jugak. Ole2 dari Sarawak~ ;)




2 komenkamu:

syazwan safwan said...

Domo kun?
game jugak ke?

nur adilin said...

asalnya mcm iklan kejap2 je pstu popular lak beliau...then jd komik...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails